Warunki odstąpienia
Zwrot standardowy :
a) Zgłoszenie
Podstawą rozpatrzenia przyjęcia towaru jest wypełniony formularz zwrotu lub formularz reklamacyjny. Po wysłaniu zgłoszenia otrzymają Państwo drogą mailową informację o dalszym postępowaniu.
UWAGA: Formularz reklamacyjny należy wypełniać TYLKO w przypadku wniosków gwarancyjnych (uszkodzenie towaru w trakcie użytkowania). Zgłoszenie ZWROTU przez „wnioski gwarancyjne” jest równoznaczne z brakiem formularza. Zwracany towar, jak i jego opakowanie muszą być w nienaruszonym stanie.
b) Czas przyjmowania
Klient ma prawo do zwrotu towaru zakupinego w sklepie AGRO SZWAGIER w ciągu 14 dni kalendarzowych liczonych od momentu wejścia w posiadanie rzeczy lub dnia zawarcia umowy na wykonanie usługi.
Podstawą do obliczenia przedziału czasu są data wystawienia faktury oraz data przyjęcia zwrotu
c) Wartość zwrotu
wartość artykułów oznaczonych jednym numerem katalogowym musi przekraczać
20PLN netto
wartość całkowita zwrotu (art. zgłoszonych na jednym formularzu) musi przekraczać
80PLN netto.
d) Koszt transportu
Towar Klient odsyła na własny koszt.
Firma Agro Szwagier ponosi koszt transportu tylko w przypadku zwrotu towaru reklamacyjnego oraz błędnie dostarczonego.
e) Nie przyjmujemy z powrotem:
artykułów sprowadzanych na specjalne zamówienie
artykułów opatrzonych w sklepie internetowym Agro Szwagier informacją o braku możliwości zwrotu
artykułów w uszkodzonych opakowaniach
artykułów uszkodzonych lub posiadających ślady montażu
artykułów niekompletnych
artykułów wycofanych z oferty
artykułów objętych akcjami promocyjnymi